"

subota, 26. ožujka 2016.

BAJADERA TORTA










Sastojci
Biskvit:
9 jaja
250 gr secera
300 gr oraha ili przenih i oguljenih ljesnjaka
60 gr krusnih mrvica
malo ruma
Krema:
4 jaja
75 gr glatkog brasna
4 dcl mlijeka
10 Bajadera
100 gr margarina ili maslaca sobne temperature
po zelji secera u prahu
Ukras:
5 – 6 Bajadera za ukras
malo mljevenih ljesnjaka ili oraha po zelji

Priprema
1.
Okrugli kalup 28 cm premazati margarinom i posuti krusnim mrvicama.
Pecnicu zagrijati na 170 stupnjeva.
Krusne mrvice natopiti sa rumom. Ja sam ih natopila sa 7 zlica ruma, no vi mozete po zelji!
Tortu sam radila sa ljesnjacima.Ukoliko se i vi odlucite za ljesnjake prvo ih malo tostirajte u pecnici. Ohladite i odstranite kozicu, te sameljite. Ja sam ih dosta sitno samljela.
Mmmm, koji miris tostiranih ljesnjaka!
2.
Biskvit:
Jedno cijelo jaje i 8 zutanjaka izmiksati sa 150 grama secera, a 8 bjelanjaka istuci u cvrsti snijeg. Postepeno dodavati 100 grama secera i miksati dok bjelanjci ne postanu sjajni.
U smjesu od zutanjaka umijesajte mljevene ljesnjake ili orahe, te namocene krusne mrvice i na kraju pomocu spatule ili pjenjace lagano umijesajte tuceni snijeg od bjelanjaka.
Pecite 35 – 40 minuta.

3.
Peceni biskvit ohladite.
Meni se biskvit nakon sto se ohladio malo spustio u sredini, pa sam nozem poravnala biskvit!

4.
Krema:
Dok se biskvit pece pripremite kremu.
Izmijesajte 4 jaja, sa 75 grama brasna i 4 dcl mlijeka. Nastojte da nemate grudica.
Kuhajte na laganoj vatri stalno mjesajuci.
U vruce dodajte 10 bajadera.
Sve dobro promijesajte. Kremu oblozite prozirnom folijom i ohladite.
Maslac ili margarin sobne temperature izmiksajte sa secerom u prahu. Moja teta uopce ne dodaje secera, no po zelji se moze dodati. Ja sam kremu probala i dodala sam u maslac 4 zlice prosijanog secera u prahu.
Tako izmisani maslac sa secerom sam kratko umiksala u kremu od bajadera.
Biskvit podijelite na 2 ili 3 dijela. Zapamtite da je biskvit bez brasna, pa je i vrlo osjetljiv kad je rezanje u pitanju.
Ja sam podijelila na tri kore i tako sam i kremu raspodijelila.
Kod prebacivanja kora pomozite si sa donjim dijelom kalupa za torte ili nekim ravnim tanjurom.
Kore biskvita premazite kremom, a zatim i cijelu tortu premazite kremom od bajadera.
Po zelji stranice torte ukrasite mljevenim ljesnjacima, te odozgo krupno naribajte bajadere. Ohladite i posluzite.

Izvor: coolinarika.com

0 komentari