"

nedjelja, 27. ožujka 2016.

MAĐARICA











SASTOJCI
za tijesto
600gr brašna,mekog T-400
3 jaja
250gr šećera
200gr masti
1 kesica prašaka za pecivo



za fil
400gr šećera
750ml mlijeka
6 kašika oštrog brašna
4 kašike kakaa
1 čep ruma
250gr margarina

za glazuru
100gr čokolade za kuvanje
3 kašike ulja



PRIPREMA
umutit jaja,šećer i mast pa dodati brašno pomješano sa praškom za pecivo.umjesiti glatko tijesto,podijeliti ga na 5 jednakih dijelova (ja sam ih vagala) i staviti ih u frižider oko 30min.

od svakog dijela posebno napraviti kore veličine,otprilike,38X21.
-ja sam ih pravila između dva papira za pečenje i na njima ih i pekla.
kore peći na 150*C samo 8-10 min.moraju ostati bijele i malo mekane (hlađenjem će očvrsnuti)

pečene kore,zajedno sa papirom,slagati jednu na drugu i vruće, lagano pritisnuti nekom ravnom tacnom da se isprave.
pečene kore filovati vrućim filom

400gr šećera lagano upržiti od svijetlo-žute boje,a zatim u to doliti 500ml mlijeka da se šećer otopi u mlijeku.posebno umutiti 250ml mlijeka,brašno i kakao pa to dodati u provrelo karamel-mlijeko i sve skuvati u gusti krem.u tako vrući krem dodati margarin i mutiti mikserom dok se margarin otopi i sjedini.

gotovu mađaricu preliti cokoladnom glazurom i ostaviti preko noći.sutra je sjeći na kockice ili štanglice.

POSLUZIVANJE
jedan put sam pravila bez glazure jer mi je dosta slavskih kolača bilo sa čokoladnom glazurom...

Izvor:http://www.coolinarika.com/

0 komentari