"

subota, 28. studenoga 2015.

BANANENROULADE













SASTOJCI
200grama brasna, 1/2 m.z. praska za pecivo
3 jajeta 1/2 m.z. sode, 1 m.z. cimeta 1 m.z. arome vanilije
100grama smedeg secera,2 zrele banane 250 grama


 

KREMA
300grama krem sira sobne temp.
4 V.Z. meda 1 vrecica zelatine, 200ml slatkoga vrhnja
Po zelji: sok i korica od pola narandze


 

PRIPREMA
Pecnicu zagrijati na 170 stepeni. Brasno,prasak,sodu i cimet pomjesati zajedno i ostaviti kratko na stranu.Banane izgnjeciti i ostaviti kratko na stranu. Jaja i secer miksati oko 3 min. dok ne bude gusto,dodati izgnjecene banane,postepeno dodavati suhe sastojke.

U veliki pleh(od Pecnice) oblozen papirom za pecenje smjesu izliti poravnati i peci oko 15 min. na 170.

Pazite da ga ne pripecete,lomit ce se! Na veliku vlaznu krpu posutu sa secerom u prahu staviti biskvit.Skinuti papir i umotati u rolat,ostaviti da se ohladi.

Za to vrijeme pripremiti kremu od sira,zelatinu pripremiti po upustvu vrecice. Vrhnje izmiksati u cvrst snjeg staviti u hladnjak. Krem sir miksati sa medom (ako ne volite med ili vam nije dovoljno slatko sa medom dodajte secera u prahu,ja nisam)

Dodati rastopljenu zelatinu,dalje miksajuci,pa na kraju slag slatkoga vrhnja i dalje miksajuci. Ako volite mozete dodati soka pola narandze i koricu bude fantasticno! Kremu nanjeti na biskvit i cvrsto zarolati,umotajte ga u prozirnu foliju i dobro stegnute,krajeve uvrnuti kao bonbon!

Ostaviti rolat oko 3-4 sata da se stisne najbolje preko noci. Rolat je jako stabilan ja sam ga par puta premjestala tamo vamo i nije mi popucao. Kada sam ga ukrasivala,pukla mi slasticarna vrecica i morala sam ga onako samo sa rukom prenjeti i nista mu!

Izvor: coolinarika.com

0 komentari