"

ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

MAĐARSKA ROLADICA... FINA,JEDNOSTAVNA ROLADICA TAKO MIRISNA I UKUSNA...




JEDAN SAVJET:kuhajte srcem volite ono sto radite,neka vam kuhanje pricinjaje zadovoljstvo,to je glavni uslov da bi bili dobar kuhar a vasa jela bila izvrsna







Sastojci
BISKVIT:
500g. mljevenih keksa,petit,plazma,albert po ukusu
2 vrhom pune zlice kvalitetnog kakaa ili cokolade u prahu
100g. secera


1 vanilin secer ili par kapi ekstrakta vanille
300ml kave

KREMA:
2 zumanjka
150g. secera u prahu
1 vanilin secer ili par kapi ekstrakta vanille
50ml. likera rum,vanilla burbon,cokolada po ukusu
150g. maslaca ili margarina za kreme i kolace

Priprema
1.
Izmijesajte sastojke za kremu.
2.
U zdjeli rukama izradite sastojke za biskvit,te ga valjkom razvaljajte na prozirnoj nauljenoj foliji,podlozi.
3.


Nadjenite bisvit kremom,i smotajte u roladu.Ohladite barem sat-dva prije posluzivanja.

4.
Po zelji ukrasite kakaom,cokoladom u prahu,cokoladnim mrvicama ili ribanom cokoladom.

Posluživanje
MOJ MALI SAVJET:
U orginalnom receptu se zumanjci ne kuhaju,s obzirom da je ljeto..ja sam ih sa secerom i vanilin secerom,kuhala na pari,kad su se zgusnuli,ohladila sam i pommijesala sa pijenasto umucenim maslacem i likerom...a vi po zelji..
u receptu ide crna kava,ja sam koristila Nescafe 3in1 Classic..
Ako vam je nesto nejasno u vezi recepta slobodno se obratite i ostavite poruku u komentaru mi cemo se potruditi da vam pomognemo i otklonimo nejasnoce kolko je to u nasoj mogucnosti.
PRIJATNO  i uzivajte u hrani
 http://www.coolinarika.com/

0 komentari